Farmeville

        Tid: 16:39:25 Datum: 2009-08-14
Jag har precis suttit ett tag på Facebook där jag fastnade framför Farmeville. :P
Det är ju lätt beroendeframkallande. :)

Har inte gjort speciellt mycket nyttigt idag.
Känner egentligen för att ge mig ut på en promenad.... men vet inte om det är så lönt.... B kommer hem...
Okej, det var kanske lönt för kl. var inte alltför mycket och dessutom ska han tvätta bil innan vi ska köra iväg.... så jag hann nog ge mig ut på en promenad. :) Bättre och komma ut nu än och tro att jag kan ge mig ut när vi lämnat bilen, för det vet jag att det inte lär hända.



Har någon något bra tips på vad man ska äta till middag idag?
Själv står det helt stilla.
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0