090813

        Tid: 09:25:00 Datum: 2009-08-13

Godmorgon!

Har ni sovit gott?
Det har inte jag. Men,men.......

Jag ska snart köra hem till mina föräldrar.
Ska hämta ett fruktfat och så ska jag lämna en tidning till mamma. Jag behöver nämligen hennes hjälp.
Jag löser korsord och nu har jag kört fast, så jag ska höra med mamma om hon kan lösa de få sista jag har kvar så jag kan skicka in mina svar sedan. :)
När jag kommer hem, blir det nog och bädda ner mig i soffan. Mår inte helt 100 idag. :( Jag får inte bli dålig nu, för jag ska vara barnvakt på lördag till en 1-åring. :)

Nej, nu ska jag köra så jag kan komma hem i tid igen och dessutom börjar min pappa jobba vid 14.00 också.

KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0