Motivationen är borta

        Tid: 11:34:05 Datum: 2009-04-15
Jag har funderat på att stänga bloggen eftersom jag aldrig skriver här längre, men jag vill nog inte stänga den. Motivationen till att skriva är som bortblåst nu, men kanske återkommer den med tiden.
Jag har inte motivationen till någonting... vill inte göra något och orkar inte göra något.

Jag ska försöka uppdatera något litet varje dag.... men jag kan inte lova att det blir en massa positiva grejer... utan det blir vad det blir och jag skriver vad jag känner och vill. Bloggen är ju min i första hand och jag skriver för mig själv i första hand.
KATEGORI » Personligt | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: Monica Sjöstrand

Kommer verkligen sakna din blogg om du bestämmer dej för att stänga den.. Kram

2009-04-15 @ 18:13:12
URL: http://theobeosmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0