..........

        Tid: 22:13:36 Datum: 2009-04-24
Ännu en dag är över och denna har inte varit riktigt lika jobbig känslomässigt som gårdagen var.
Jag har inte gråtit idag, men ledsen är jag och det har jag varit hela dagen. Jag lyckades ta mig till mamma och pappa en runda idag. Skönt och komma hemifrån ett litet tag och få tänka på annat för någon timme.

Kvällen har bestått av grillning, vila och ett besök hos B:s föräldrar.

Just nu ligger jag i sängen och ska snart lägga mig för och sova. Jag vet dock inte vad det är, men jag har en del olustiga känslor som jag inte kan beskriva. Jag känner mig rastlös på samma gång som jag är trött. Jag känner mig ledsen.
Jag försöker fokusera och tänka, men allt blir bara en enda röra. Det känns förvirrande och trassligt, allt i mitt liv. Nästan som ett stort garnnystan som är en enda röra och man vet inte vart ändarna är och man vet inte ens vart man ska börja leta efter dem. Det är jobbigt. Det är svårt.

Nej, nu ska jag försöka sova lite.
Har inte sovit så bra de senaste nätterna.... Kanske dags och ta en tablett så man kan få sova åtminstone en natt.
KATEGORI » Personligt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0