Trivs inte alls

        Tid: 15:21:16 Datum: 2008-09-25
Har så mycket jag skulle vilja få ur mig.... men jag orkar verkligen inte skriva om det just nu.
Jag skulle allra helst vilja gå och lägga mig och sova ett tag, men jag vet inte när min bror kommer så vi ska bege oss till gymmet. Igår och i förrgår hade jag sådan träningslust.... men idag är den som bortblåst och jag vill allra helst gå och gömma mig.
Mår illa gör jag också och har huvudvärk. *suckar*
När ska livet bli lättare??
Jag längtar verkligen efter ett lättare liv, ett enklare liv utan så många utmaningar. Jag tycker att jag gått igenom rätt så många utmaningar den sista tiden och jag känner att min kraft verkligen inte räcker till längre nu. Jag är på väg att gå mitt itu och jag vet inte riktigt vart jag ska få orken ifrån att fortsätta.... Dessutom ser framtiden rätt mörk ut också... och det gör ju inte det hela lättare.
KATEGORI » Personligt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0