Träning

        Tid: 07:36:25 Datum: 2008-09-23
Igår spenderades det ca 1,5 tim på gymet.
Härligt!!
Ökade vikterna lite på vissa övningar och det kändes riktigt bra att verkligen få ta i.
Nu kanske, med lite allvar, musklerna börjar komma fram och synas lite, lite.
Om så bara lite så blir jag verkligen jätte glad och jag kan se min "drömkropp" framför mig.
Märk att jag skrev drömkropp, det betyder att verkligheten är en annan och att kroppen jag vill ha i verkligheten kan vara en annan.

Frågan jag ställer mig är:
Varför vill jag ändra min kropp?
Jag vill ändra min kropp för att må bättre.
Jag vill må bra fysiskt och minska riskerna för att drabbas av diverse sjukdomar som kan komma med övervikt.
Jag vill ha ett bra självförtroende, det kan man ha som överviktig också, men jag mår inte bra i denna kroppen jag bor i just nu och därför vill jag ändra den.
Jag tycker inte att det är meningen att man ska gå runt och må dåligt stora delar av sitt liv.
KATEGORI »  | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0