Söndag

        Tid: 10:53:00 Datum: 2008-09-14
Idag är det söndag och det betyder att helgen snart är över och jag blir jätte ledsen över det.
Känns som om man inte hunnit vara ledig och nu ska man snart jobba fem dagar till innan man får vara ledig två. Jag måste verkligen bestämma mig och ta ut de där två veckorna jag har kvar för jag behöver verkligen vara ledig.

Idag ska vi till Wideröra och ta en fika. Efter det blir det hem och börja tvätta och sedan ska vi hem till hans föräldrar och prata lite. :) Spännande saker på gång och jag hoppas att de går i lås denna gången... annars vet jag inte riktigt vad jag gör.

Jag ska försöka skriva ett bättre och längre inlägg senare ikväll.


KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0