Lördag

        Tid: 11:17:02 Datum: 2008-09-13
Sitter här hemma nu, ensam då sambon är i Hörby, och funderar på vad jag ska göra. Först tänkte jag bara på vad jag skulle göra idag... men sedan blev tankarna djupare och det slutade med att jag tänkte på vad jag ville med mitt liv, vad jag ville just nu o.s.v. *suckar* Jag önskar att jag hade alla svaren nu och allting bara kunde hända som jag ville.... men tyvärr har jag inte den turen.

Usch, nej... jag orkar inte tänka mer på detta.. så nu ska jag försöka aktivera mig på något sätt. Jag sitter och funderar på om jag ska ta och byta om och bege mig till gymmet och köra armar och axlar, sedan hem och städa så här är fint till sambon kommer hem. :-P
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0