Känslan av att inte duga till

        Tid: 14:57:47 Datum: 2008-09-09
Idag är ingen bra dag för mig.
Jag känner mig ledsen och ensam och jag har också en viss känsla av att inte riktigt duga till. Hur jag än gör så tycks jag inte få ordning på mitt liv. Jag tycks inte få någon rätsida på det hela.. hur jag än gör och hur mycket jag än försöker.
*suckar*
Det känns också som om jag inte har ork eller lust till någonting... jag som bruka älska att skriva, tycker nu att det är svårt och jobbigt att ens få till ett par meningar här i bloggen... ändå har jag hur mycket som helst jag skulle vilja skriva om. Vänskap, vikt, tränig, drömmar o.s.v.
Hur mycket som helst...
KATEGORI » Personligt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0