Äntligen hemma för att stanna

        Tid: 19:51:00 Datum: 2008-09-23
Nu är det äntligen kväll och är äntligen hemma för att stanna hemma. :-P
Låter konstigt, men jag jobbade mellan 9.30-15.30 och sedan var jag hemma i ca 1,5 tim för att sedan bege mig till jobb igen för personalmöte mellan 17-19. Nu är jag dock som sagt var äntligen hemma och jag ska ingen mer stans ikväll, utan nu är det hemma och soffan som gäller.
Funderar på om jag ska tappa upp ett fotbad och bara ta det lungt och njuta ikväll för det blir ännu en lång kväll imorgon då jag ska på kurs direkt ifrån jobb. Börjar jobba 9.45 och är inte hemma förrän vid 19.30. Ska sitta på en föreläsning mellan 16-19. Jag hoppas bara att den är intressant, föreläsningen.

Nej, nu ska jag fixa till mig ett fotbad och sedan ska jag kolla på Top Model och äta pannkakor. :)
Natti, natti
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0