11,5 tim

        Tid: 07:41:38 Datum: 2008-09-18
Det är vad jag sovit inatt. Jag gick och lade mig kl 19.00 igårkväll för jag hade en riktigt hemsk huvudvärk och inte f*n är den bättre nu. Kan bero på att jag har möte med chefen i eftermiddag kl. 14.00 och jag hatar det. Men,men.... det är bara att bita i det sura äpplet, ta sitt ansvar och hoppas på det bästa. :-P

Vad som händer ikväll har jag ingen aning om. Jag hoppas väl på lite träning, men vi får väl se när jag är klar hos chefen, vad klockan är då och hur jag mår efteråt. :-( Jag hatar att jag är en sådan person som reagerar kraftigt på saker och ting. Mår riktigt dåligt inför ett möte och det spelar nästan ingen roll vad det gäller för möte... *suckar*
Aja... nu ska jag gå och ta på mig och sedan ska jag gå ut med Fatika.

Höres ikväll... kanske... berättar om hur det gick hos chefen idag.
// Petra


KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0