.... Väntan är lång....

        Tid: 09:44:52 Datum: 2008-10-14
Tisdag förmiddag och jag ska till gymmet om ca 1,5 tim. Idag är det bröst, rygg och mage som gäller. Var ett tag sedan man var på gymmet, men det har ju och göra med att jag för en vecka sedan fick ett spik i foten och har varit öm sedan dess. Men nu är det bättre och jag använder ju inte direkt fötterna när jag kör bröst, rygg och mage.

Har precis ätit frukost bestående av havrefras, filmjölk, russin och äpplemos. Låter kanske inte så gott, men jag tycker att det är väldigt gott. Det är något jag lärt mig på jobb.... och när vi ändå är inne på jobb så kan jag ju skriva vad jag menar med dagens rubrik ....Väntan är lång .... och med den menar jag att det känns som en evighet när man väntar svar ifrån ett jobb man sökt. Jag har ju som bekant inget jobb efter den 31:e dec. och med det så sökte jag ett jobb i HBg på en förskola och var där på anställningsintervju i fredags och väntar därmed att de ska höra av sig nu. Jag hoppar till varje gång mobilen gör ett ljud ifrån sig.... men.... det är bara att fortsätta vänta och jag hoppas verkligen på ett positivt svar ifrån dem.

Nej, nu ska jag återgå till Top Model.. gamla avsnitt från säsong fem.




Vinnaren: Nicole Linkletter
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0