... Vad väntas idag?....

        Tid: 10:22:04 Datum: 2008-10-13
Måndag idag och det är ny vecka, som tur är har jag sem. en vecka till och den ska jag verkligen ta nytta av. Jag vill verkligen inte börja jobba igen på måndag... det kan kanske bero på att jag i fredags fick reda på att den 31:e dec. -08 är min sista dag på förskolan. Jag får alltså inte förlängt för min chef menar på att han vill anställa förskollärare istället för barnskötare. Okej.... säger jag och är en aningen bitter och anser att chefen är en aningen falsk..... men,men..... Han har säkert en plan och jag hoppas han lyckas med den. Jag söker nu därmed ett nytt jobb, så är det ngon som behöver en erfaren barnskötare så bara skicka iväg en kommentar. :-P

Idag ska jag till kuratorn kl. 13.00. Jag är spänd inför besöket hos henne idag för det är så mycket jag skulle vilja ta upp, men jag vet inte hur jag ska ta upp det eller hur jag ska komma in på det. Men.... ibland kommer det av sig själv och man kan ju hoppas att det händer idag. Jag vet att min kurator och min läkare vill sätta mig på antidepressiva, men jag säger nej utav den anledningen att när jag sist tog sådana tabletter så gick jag upp ca 10 kg och det vill jag verkligen inte igen. Jag våndas ju med den vikten jag har idag, hur jag ser ut och hur jag mår i samband med det.

Vet inte riktigt hur jag tycker livet är idag... Det är inte helt hemskt, men det är absolut inte toppen heller. Lite ont i magen när jag tänker på att jag börjar jobba om en vecka. :-(

Nej, nu ska jag hämta posten och sedan kanske ställa mig på Wii Fit ett tag.

// Petra

Edit: Wii Fit är riktigt roligt och jag tycker absolut att det är värt pengarna, men om det fungerar som viktminskning vet jag inte än då vi haft det bara ett par dagar. Men som underhållning är det skitkul. :)


KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0