Trötter är jag

        Tid: 11:53:34 Datum: 2008-10-31
Om jag just nu skulle välja en utav de sju små dvärgarna, så skulle det utan tvekan bli Trötter.
Jag är så trött att ögonen håller på och trilla ihop av sig själv, nästan så att jag får ha tändstickor för att orka ha de öppna ens. *gäsp* Tittar till höger om mig i sängen just nu och där ligger kissen och sover. Hon är bara så underbart söt och gosig. :)

Kvällen idag har till större delen tillbringats i soffan. Vi har dock varit ute och gått en promenad på 35 min i rätt så rask takt. Dock kände jag mig tröttare och slöare idag än igår, men det kanske beror på att jag tdigare stått på wii fit i 30 min. Nu är det bara gymmet också som ska komma in som en rutin, sedan är det nästan perfekt. :P
Kanske ska ta nya tag på måndag.. skriva upp tre dagar med en gång nästa vecka som ska ängas åt gymmet. Det får jag ta imorgon eftersom jag är så trött nu och ska snart stänga datorn och krypa ner helt under täcket i sängen. :)

Sov så gott. :)


Edit: Detta inlägg skrev jag igårkväll, men det blev aldrig publicerat, därför kommer det idag.
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0