.... Skvaller om Audrina Patridge ....

        Tid: 21:41:17 Datum: 2008-10-18
The Hills-stjärnorna Audrina Patridge och Heidi Montag har som bekant blivit vänner igen och för någon dag sedan spelade de in scener till serien The Hills. De befann sig i affären Crate & Barrel på shoppingcentret The Grove i Los Angeles.
Lauren Conrad och Audrina är för tillfället inte bästa vänner och det är kanske därför Audrina vänt sig till Heidi, för och få stöd och råd. Men det går ju skvaller om att Heidi och Lauren nu så smått börjat prata med varandra igen och till och med Spencer ska ha sagt något positivt och snällt om Lauren. Vem vet? Kanske blir alla vänner i slutändan... när allt drama gått över. Hur orkar de egentligen med all drama i sina liv? Vore det inte lugnare och skönare om de lade allt gammalt och trist bakom sig och började om från början?
Men det är klart..... då hade där inte funnits någon The Hills.

 

Vad tycker ni om Heidis (blonda tjejen) stil?
Jag är inte alls förtjust i den och jag tycker att hon borde hitta tillbaka till sitt gamla jag, för då klädde hon sig väldigt snyggt.



Audrina och hennes stil är absolut en av mina favoriter.
KATEGORI »  | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0