.... Säga vad man tycker ....

        Tid: 16:34:04 Datum: 2008-10-21
Jag har nog skrevet det förut att jag är ett stort fan av P!nk och kommer nog alltid att vara.
Hon har tydligen blivit ombedd att spela på prins Williams 21-årsdag, men har tackat nej. Hon skickade tillbaka ett mail till prins William och förklarade att hon inte kom till att uppträda såvida han inte förklarade varför han jagade. Hon har inte fått något svar tillbaka. Hon ska också ha konfronterat drottningen och frågat henne varför inte björnpälsar kunde göras i syntetmaterial istället. P!nk menar att varför ska man inte kunna ifrågasätta vissa personer bara för att de har en speciell titel och jag kan inget annat än hålla med henne.

Alla är vi människor och alla är vi fria att ifrågasätta.. anser jag.

   
KATEGORI »  | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0