Filmrecension

        Tid: 09:04:55 Datum: 2008-10-26
Igår tittade vi på film - GamePlan heter filmen vi såg och här kommer mina tankar kring den:

Handling
En berömd fotballspelare lever livet som singel, rik och berömd. En dag ringer det på dörren och utanför står en liten flicka på 8 år och säger att han är hennes pappa. Han vet såklart inget om denna flicka och blir därför lite fundersam, men kommer fram till att hon faktiskt är hans dotter. Härifrån får man sedan följa dessa två personer och deras sätt att fungera ihop, hur han som rik och berömd lägger om sitt liv och blir en pappa istället.

Jag tycker.....
Jag tycker att detta var är en mysig film, om än lite förutsägbar. Men den var rolig, varm och mysig och jag ångrar absolut inte att vi hyrde den. Det är en sådan film jag gärna har i min samling också för och ta fram en dag / kväll när man känner sig lite nere och behöver något kul och mysigt och drömma sig bort i.
Hunden, Spike, är helt klart det bästa i hela filmen och jag är nästan sugen på att skaffa en sådan hund med en gång.


KATEGORI » Tv / Film / Böcker | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0