.... 6 km och 40 min senare ....

        Tid: 14:21:58 Datum: 2008-10-19
Mitt förra inlägg gav mig lite jävlar anama, så jag tog min cykel och begav mig ut på en 6 km lång cykeltur som tog mig ca 40 min. Det är säkert en lång tid för en så pass kort runda, men istället för och se på det negativt så försöker jag se det som att det är jätte bra att jag gav mig ut på en cykeltur. Det spelar ingen roll om rundan tog 40 min eller om det hade tagit en timme eller två, jag gav mig ut och cyklade ialla fall.
Nu ska jag bara försöka göra detta regelbundet, kanske 2-3 gånger i veckan. När jag känner att jag orkar med rundan på 6 km utan problem, så ska jag börja jogga lite smått också för jag har ett mål och det är att vara med i Vårruset 2009 och då är det meningen att jag ska jogga 5 km utan och stanna en enda gång.

Tror ni att jag klarar av det?




Så kände jag mig när jag var ute och cyklade och när jag precis kommit hem.
KATEGORI »  | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0