.... 19.54 ....

        Tid: 20:04:43 Datum: 2008-10-22
Fantasilös rubrik, jag vet, men jag kommer verkligen inte på någon annan.
Ibland står det bara totalt stil när det gäller och komma på rubriker.

Ialla fall....
Onsdag idag och snart är den slut, vilket jag tycker är skönt för det betyder ju att snart är ännu en vecka över och vad kan vara bättre än det? För tillfället ligger hunde och katten och sover och sambon sitter och spelar Wii, Ninja Turtles. hahahah
Jag fattar inte hur han har tålamod till det, jag hade lagt av för länge sedan. Själv blir jag sugen på att spela lite Mario Galaxy, men jag får snällt vänta eftersom han var först på spelet. Ibland suger det och ha bara en tv och en spelkonsol. Men,men..... det är sådant man får leva med.

Jag får väl trösta mig med och hämta lite mer äpplekaka med vaniljglass till. Mumsigt. :)
Kanske ringa mamma en runda också....
Äpplekaka blir det ialla fall.




Edit: Nu tog sambon en paus ifrån spelet... han skulle hämta lite energi i form av äpplekaka och glass.
hahahahah
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0