Sjuker med en fullt planerad lördag

        Tid: 10:04:53 Datum: 2008-11-15
Kan det bli bättre?
Vaknar upp med en ömmande hals, öra och mage.
Eller rättare sagt, vaknar upp med en ömmande kropp och jag bara tänker NEJ!!
För idag kan det inte vara en sämre tidpunkt än det är.
Vi ska på dop kl. 13 och sedan ska vi på 30års fest kl.18.00.
Måste jag skriva ut att jag inte alls är på humör för något av det?
Jag vill bara vara hemma, med en kopp te, mitt täcke och diverse saker att sysselsätta mig med så som tv, datan, tidningar, filmer, böcker o.s.v.
Men nej.... då ska man tvunget göra sig fin och bege sig till dessa kalas.
*suckar*



Som bilden ovan vill jag tillbringa min lördag.

Vad ska ni göra på eran lördag?
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0