Rolig upplevelse

        Tid: 20:26:10 Datum: 2008-11-30
Som jag skrev i inlägget nedan så skulle jag sambon och våran hund träffa upp Emelie på Örby Ängar (strax utanför Helsingborg / Råå) för att fotas. Nervös var jag när jag höll på här hemma innan vi skulle köra. Jag tänkte hela tiden på hur stor jag skulle komma att se ut på korten och hur hemsk jag skulle bli o.s.v. Jag var med andra ord väldigt nervös.
Vi körde hemifrån tidigare för och hämta ut pengar och för att Fatika (hunden) skulle få en chans att "lukta av" området innan det var dags för att fotograferas. :P Kallt var det när vi stod och väntade, men jag kan ju lätt skriva och säga att det var det verkligen värt. :) Vilken tjej Emelie är!! Hon är verkligen jätte trevlig och underbar. Hon får en att känna sig avslappnad och det blir inte alls den spända och tryckta stämningen som det annars lät kan bli vid fotograferingar. (tror jag ialla fall) Många kort blev tagna och jag ser verkligen framemot att få se dem. :) 
När vi gick där på stranden från ett ställe till ett annat och pratade om omgivningen på Örby Ängar så sade Emelie något i stil med: " En tjej i långklänning på sommaren." Mina tankar gick ju direkt till mig själv. :P
Jag tänkte att det var ju en riktigt bra idé, så under vintern och våren ska jag ligga i hårdträning och sedan som belöning till mig själv ska jag ha en fotografering tillsammans med Emelie, i lång klänning, vid solnedgång, på Örby Ängar. :)

En härlig förmiddag / middag vid stranden idag. :)
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(2)|
Kommentarer
Postat av: patricia

Låter som ni hade en väldigt trevlig stund med fotografering :)

tänkte höra om du inte kan lägga upp lite bilder?

kram

2008-12-01 @ 09:19:12
Postat av: Sanna E - Tävla om högtalare till datorn!

absolut!

Ge mig dina inloggningsuppgifter så fixar jag det!

2008-12-01 @ 10:15:09
URL: http://sannae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0