Onsdag - lillördag

        Tid: 07:48:44 Datum: 2008-11-05
Som de flesta kanske vet så kallas ju onsdag för lillördag. Jag har inte riktigt förstått varför.... men,men.... För mig är det en dag som alla andra. På agendan idag står det jobb, besök hos doktorn, jobb och lugn kväll hemma.
Det blir en promenad ikväll också. Jag försöker komma ut på en 30 min promenad varje kväll, i en rätt så rask takt. Jag hoppas att det ska göra någon liten nytta.

*suckar*
Jag har egentligen så mycket jag vill skriva om, men känner att jag varken har tiden, orken eller energin till att göra det nu. Sedan funderar jag på hur mycket av mitt privatliv som jag ska dela med mig av.

Nej, nu ska jag göra mig klar för jobb så jag slipper stressa i sista minuten.
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0