Maten tillagad och uppäten

        Tid: 17:11:21 Datum: 2008-11-18
Ja, maten började jag med strax efter att jag skrev förra inlägget och eftersom det var fullkornsspagetti och köttfärssås så tog det ju inte så lång tid att tillaga. :P I dagens köttfärssås hade jag ketchup, 1 liten burk vita bönor i tomatsås, 1 burk majs och tacokrydda. Det var rätt så gott faktiskt. Jag tycker om att experimentera med köttfärssåsen, så har ni några ideér på vad man kan ha i sin köttfärs så skriv dem gärna i en kommentar nedan.



Fick precis ett sms ifrån sambon att han är på g hem. :) Det betyder att det snart är dags för gymmet och ett pass för armar och mage. Jag hoppas att det går snabbt och smärtfritt på gymmet idag. Eller.... smärtfritt går det väl inte eftersom jag har huvudvärk, men jag tänker inte låta det stoppa mig.
Jag har ett mål att uppnå den 10:e dec.

Nu ska jag byta om och sedan försöka vila de minuterna det är kvar innan sambon kommer hem. :)
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0