Måndag & omändring i planeringen

        Tid: 12:54:40 Datum: 2008-11-17
Jag är inget vidare på att följa en planering.
Jag skriver in i min almenacka vad jag tänkt för den kommande veckan och varenda söndagkväll säger jag till mig själv: Nu ska jag följa det jag skrevet och inget ska få ändra mina planer.
hahahahahah
Det börjar redan på måndagen, så ändrar jag mina planer. :P Idag skulle jag vara hos kuratorn kl 13.00, men lusten att prata vill bara inte infinna sig idag. Jag känner mig som en mussla, sluten. Därför ringde jag och avbokade tiden och bad henne skicka hem en ny istället. Efter kuratorn var det meningen att det skulle bli gymmet för lite armar och mage... men även det får utebli idag och anledningen till det... Ja, det är ju nästan så man skäms ihjäl... men anledningen är ialla fall för att min bror inte kunde träna när jag hade tänkt.. och jag behöver hans hjälp.. så därför hoppar jag det idag. Istället är det tänkt imorgonkväll och det även om inte brossan kan. Kan inte börja slappa med träningen nu när jag äntligen blivit någotsånär målmedveten.
Istället för kurator och gym, blir det hem till mina föräldrar och åka och handla med mamma. :) Därefter, om inte klockan är för mycket, tänker jag bege mig till Bruces skog och kanske jogga / gå raskt en runda på 2,5 km. Jag måste röra på mig.. problemet är bara att kl. 18.00 är det ljusparty hos mamma som gäller.

Vill ni att jag ska ta med kameran och ta några kort ikväll på ljuspartyt?
På sakerna som säljs så ni kan få se lite vad det hela handlar om?

Nej, nu måste jag bege mig om jag ska hinna med något här idag.
Återkommer kanske med ett inlägg senare ikväll.
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0