Kvällens aktiviteter består av.....

        Tid: 16:19:00 Datum: 2008-11-20
..... gymmet.
När sambon kommer hem, ska vi nog köra till gymmet med en gång för och köra ett arm- och magpass. Jag ska ialla fall köra armar och mage då jag mest tramsade och flumade runder förra gången jag skulle kört det. *skäms*
Bättring och skärpning är det som gäller för min del, men nu har jag skrevet om mitt träningsschema också så det ska väl kännas lite bättre nu.. hoppas jag.
Efter gymmet blir det hem och duscha och sedan får vi se vad det blir till att stoppa i magen. Orken att laga en ordentlig middag finns inte då jag varit trött, slö och sliten hela dagen. Egentligen borde jag väl inte bege mig till gymmet... men jag känner att jag måste röra på mig.



SHIT!!!
Vi har ju tvättid idag... Tiden började kl. 14 och jag kom på det nu först.
Bra jobbat!! Måste springa och fixa det så vi har lite rena kläder i helgen.
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0