Julskyltning

        Tid: 15:28:01 Datum: 2008-11-23
Idag är det julskyltning i Råå som ligger i utkanten av Helsingborg.
Meningen var att vi skulle kört dit, men tyvärr blev det inte riktigt så.
Jag vet inte om jag tycker det är skönt och vara hemma eller om jag egentligen vill dit, för jag tyckte om den julskyltningen förra året. Funderar, funderar, funderar.... Kommer inte fram till något bra svar. Sambon är inte hemma ändå och innan han är hemma så är det nästan försent då vovven ska ha mat en speciell tid och middag ska lagas innan det är försent.

Jag tror det får bli hemmakväll ikväll igen.
Ska skicka iväg sambon till affären sedan för och köpa någon lussekatt för jag är så enormt sugen på det.
 :)
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0