Inget inlägg idag

        Tid: 21:21:24 Datum: 2008-11-28
Som ni märkt så har jag inte skrevet sedan igår och det beror på att jag inte haft lust till att skriva.... eller jo, lusten till att skriva finns... men motivationen till att sätta sig ner och verkligen skriva ner alla känslor och tankar jag går och bär på just nu.... Ja, den motivationen finns helt enkelt inte... inte just nu.
Insidan av mig är ett enda kaos och jag undrar hur jag någonsin ska få ordning på det.

Nej, nu ska jag se om jag kan sova mer än 3-4 tim denna natten, för natten till idag blev det inte mer än de stackars få tim. Trött är jag och dåligt mår jag..... utav både den ena och andra anledningen.

KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0