Helgens första inlägg

        Tid: 21:29:38 Datum: 2008-11-22
Som ni märkt så har jag inte skrevet något inlägg, varken igår eller tidigare idag. Anledningen till detta har helt enkelt varit att jag inte orkat. Jag har inte haft motivation till det och jag vet inte riktigt om jag har det nu heller.
Känns som om kl. är lite för mycket (ialla fall för min del just denna lördagkväll) för att jag ska orka skriva något seriöst.
Jag känner mest att jag vill lägga mig och sova och hoppas på att jag ska somna snabbt och få sova ett x antal timmar. Förhoppningsvis finns mer motivation till att skriva imorgon... om tiden finns. Jag har en hel del jag egentligen skulle vilja skriva om och berätta om.... men jag orkar helt enklt inte. (vilket tjat på mig om att jag inte orkar)

Blä.

Nu är det sängdags!!
Sov gott

KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0