Gymmat och solat

        Tid: 15:10:51 Datum: 2008-11-16
När jag läser rubriken så tycker jag egentligen att det är en rätt så konstig rubrik, men det är ju precis det jag har gjort.
Jag körde till gymmet så jag var där ungefär kl.13.00.
Började med intervall träning på löpbandet i 10 min och sedan blev det bröst, rygg och mage och det hela avslutades med ytterliggare 10 min intervallträning på löpbandet.
När jag tränat klart bestämde jag mig för att sola eftersom det var länge sedan och jag är trött på att se vit och väldigt ofräsch ut.
Tyvärr var det inte alls lika skönt och sola som jag hade tänkt mig.

Nu ska jag dock börja plocka undan lite här hemma för det lovade jag sambon att jag skulle göra... så det får jag nog hålla. :P
KATEGORI »  | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0