En bra söndagmorgon?

        Tid: 09:17:00 Datum: 2008-11-23
Nu är jag nyfiken...
Hur ska en bra söndagmorgon vara?
Hur ska förmiddagen se ut, från det du vaknar tills strax efter 12?
Har ni några speciella rutiner för och komma igång eller söndag är den dagen då ni tar det lungt och bara njuter av den sista lediga dagen?

För min egen del så ser nästan varje söndagmorgon / förmiddag annorlunda ut. Den ena söndagen är inte den andra lik. Hur min dag ser ut bestäms väldigt mycket av hur jag mår på morgonen och på senare tid så har jag inte mått så bra på söndagar och det är utav den anledningen att jag ska till jobbet på måndagen och vara där i fem dagar. :(
Jag orkar inte skriva hela historian igen om jobb... är det någon som misat det och som undrar vad jag menar får väl fråga.

Om vi ska ta idag som ex.:
Vaknade runt 08.00 ( har ingen aning om varför) gick ut i köket och hämtade tidningen och en energy-dryck och gick tillbaka in i sängen igen. Kollade lite snabbt igenom tidningen och konstaterade att där inte stod något av intresse för min del.. Plockade fram datorn och började surfa runder och därmed sitter jag nu i sängen och skriver detta inlägg. Mår inte helt 100 % idag... illamående och en aningen stress känner jag av. *suckar*
 Försöker andas lungt och försöker att komma fram till varför jag känner mig en aningen stressad.
Kommer inte direkt fram till något just nu....

Jag tror det blir gymmet vid 11.00 idag... det beror förvisso helt och hållet på om sambon kommit upp tills dess eller om han ska lika och sova hela förmiddagen.
:p
Ialla fall så skall det köras bröst, rygg och mage på gymmet idag. En stund på löparbandet blir det också. Jag försöker ju som sagt var gå ner mellan 3-4 kg tills den 10:e dec och därför måste jag ligga i lite hårdare. Jag vet inte vad min vikt på ligger idag då jag väger mig en gång i veckan hos distriktsköterskan. Jag försöker undvika vågen här hemma eftersom de visar olika och det kan slå på ett helt kg vilket är mycket.. ialla fall för min del.



Denna person ska bytas ut mot......



..... denna person.
Kanske en aningen snyggare... men ni förstår vad jag menar.
hihihihi

KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0