Ätardagen över

        Tid: 23:37:04 Datum: 2008-11-01
Nu har jag kröpet ner i sängen och har datorn i knäet. Borde väl egentligen inte satt igång datorn, men jag behövde annat och tänka på nu innan jag ska försöka somna.
Kvällen har tillbringats till större delen i soffan framför tv:n. Behöver jag skriva att jag saknar en tv i sovrummet ibland... Idag har det också varit min ätardag vilket betyder att jag får äta vad jag vill och det utan att få dåligt samvete... eller ialla fall försöka att inte få dåligt samvete. Idag har det blivit lite godis från förra lördagen, lite chips, en och annan kaka och så julmust. Jag är löjligt förtjust i julmust i vanliga fall, men idag smaka det inte alls bra. Konstigt.
Vi har också varit på minneslunden och tänt två ljus nu ikväll. Det ena för min morfar och det andra för min faster. Bägge gick bort 1998 med bara ett par månaders mellanrum och det tog hårt på mig... men mer om det i ett annat inlägg. Ialla fall tände vi ljus för dem och det var så fint på kyrkogården med alla tända ljus.

Nej, nu är det dags att sova. Jag känner hur ögonen blir tyngre och tyngre, så godnatt och sov gott allihopa.

KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0