15.37

        Tid: 15:38:03 Datum: 2008-11-25
Nu har snart nästan hela tisdag också gått och jag har inte uträttat ett enda vettigt... känns det som om ialla fall.
Jobbade mellan 8.30-14.30, skulle egentligen slutat 15 men jag gick hem en halvtimme tidigare efter att ha haft huvudvärk hela dagen. *suckar*
Jag börjar bli riktigt trött på denna ständiga huvudvärk. :(
När jag kom hem tog jag en treo och sedan gick jag och lade mig i sängen i hopp om att vila i 30 min. Det slutade med att jag endast vilade i 12 min. Jag vet inte varför jag har så svårt för att vila.

Nu sitter jag dock här och tittar på Project Runway och bloggar samtidigt. Ska börja på maten vid 16.20 eller något senare.... Ikväll blir det pasta och köttfärssås.
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0