Vill ha en ny design

        Tid: 11:41:33 Datum: 2008-05-04
Ny bloggdesign


Jag har länge velat ha en ny bloggdesign, då jag inte trivs med den jag har nu. Färgerna känns för dystra på något sätt för mig. Tyvärr kan jag ju inte göra så fina bloggdesigns själv och nu väntar jag (och har väntat ett tag) på att tjejen som gjorde min nuvarande design ska ha tid och göra om den, göra en ny.
Tyvärr verkar det som om hon har fullt upp och jag får vänta länge...men det är inte min starka sida.

Är du duktig på bloggdesigns?
Skriv en kommentar, så tar jag ev. kontakt med dig.
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: bloggsolutions.se

Hej!

Pröva att använda våran designgenerator ifall du vill ha en ny design. Då behöver du inga förkunskaper.

Maila gärna ifall du har några frågor.

/Bloggsolutions

2008-05-04 @ 16:40:33
URL: http://bloggsolutions.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0