Tvättat vår fåtölj

        Tid: 17:40:32 Datum: 2008-05-08
Hejsan allesammans

Mådde riktigt dåligt innan, så jag gick och lade mig för och vila men istället somnade jag och sov i ca 1,5 tim. När jag sedan vaknade kände jag att jag ville sova mer, men jag måste ju kunna somna ikväll också. Huvudvärken sitter fortfarande i och jag börjar tröttna på den nu. Ingenting hjälper känns det som.... eller jo.... Jag ska bege mig iväg och införskaffa linser, för jag har ju lite dålig syn, men använder inte mina glasögon.
Ialla fall.... När jag vaknat kände jag att det var dags och göra något, så jag bytade plats på två lampor, rensade bort döda blad och grenar i mina murgrönor och så tvättade jag får skinnfåtölj så nu är den ren, fin och ljus igen. (bild kommer sen)
Jag har dock en 2:a och en 3:a kvar och tvätta, men det får bli imorgon. Ska vara hemma från jobb imorgon också då jag haft huvudvärk i snart 2 hela dagar.
KATEGORI » Hus / Hem / Inredning | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0