Tvättar

        Tid: 08:51:22 Datum: 2008-05-31
Hejsan



Finns där något tråkigare än och tvätta? Och att tvätta en förmiddag? Jag tror inte det ialla fall... men, vill man ha rena kläder får man snällt tvätta.

Jag gick och la mig igen ett litet tag efter det att jag skrevet inlägget nedan, men jag sov inte så länge för sedan fick jag sms av mamsen. :) De ville låna min bil till Öland då deras gått sönder och det är klart att de får låna min bil. Jag ska ändå ingenstans i helgen då jag inte mår så bra och magen inte är okej. Så nu ska min "Berta" ut och rulla många mil, ca 36 mil om man ska tro på eniro.se. Enligt eniro.se ska det ta ca 4 tim och 20 min att köra dit om man kör i ett sträck, men det gör inte mina föräldrar så det tar kanske ca 5 tim eller något. Jag hoppas att de får en skön minisem. och att det är jätte fint på Ölands djurpark. Jag vill också dit, men det får bli en annan gång och då vill jag stanna en vecka så man hinner mer lite.

Jag hoppas att min nya design ska komma upp någon gång under dagen....så det är bara till att vänta lite till. :)

KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0