Total kaos

        Tid: 16:09:02 Datum: 2008-05-18
Hejsan



Vårt storarum är ett enda stor kaos kan jag tala om. B håller på att slipa väggarna där inne nu och har gjort det nästan hela dagen, så vi har gult damm överallt. På alla möbler, alla saker och på oss själva. Vi ska ju få omtapetserat på tisdag och onsdag, så därför måste vi göra klart allt idag inför det så mamma och pappa bara kan ta och börja på tisdag när de kommer.

Vi har gult där inne nu och kommer efter omtapetseringen att ha orange/röd/gul. :-) Lite svårt att förklara, men jag tror det kommer till att bli väldigt fint där inne och jag kan säga att jag verkligen längtar tills på onsdag när man kommer hem efter jobb och det är färdigt. :-)

Bilderna nedan visar vårt storarum innan slipning och under slipning. Våra väggar är för tillfället gula......

      
KATEGORI » Hus / Hem / Inredning | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: patricia

Vad duktiga ni är :) snälla dina föräldrar är som hjälper till att tapetserar :) tror det kommer se väldigt fint ut..kanske man ser dom hålla på för fullt på tisdag när man ska joina Kågeröd några timmar :)

2008-05-18 @ 19:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0