Söndag

        Tid: 09:20:09 Datum: 2008-05-18
Hej allihopa

Då är det söndag igen och det känns som om helgen bara sprungit förbi. Inte har man gjort speciellt mycket i helgen heller. :-( I fredags var vi nog bara hemma och tog det lungt... tror jag.... kommer inte ihåg. Igår var jag hemma hela dagen fram tills det var dags för 30års fest som kanske inte gick riktigt som jag hade tänkt mig. Men,men.... nu är den förbi och det är bara att lägga det som hände bakom sig och gå vidare framåt och hoppas på det bästa.
Idag är det söndag vilket betyder tvättid och slipning av hela storarummet. Vi ska ju få omtapetserat i storarummet på tisdag och onsdag av mamma och pappa. :-) Hur snälla är inte dem då som tapetserar när jag och B är på jobb. :-)

Är det inte snart semester!!?
Jag funderar på om jag ska ta två veckor, trots att jag bara har en betald vecka. Jag börja ju jobba i slutet av feb. detta året, så det är därför jag inte har så många dagar att ta ut som jag får betalt. Men..... jag känner ändå att en vecka kanske är lite lite för då ska man försöka hinna med så mycket på bara den veckan. Jag funderar på och kanske ta v.27-28.

Nej, nu ska jag sysselsätta mig med något.
:-)
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0