Sista lediga dagen

        Tid: 08:35:29 Datum: 2008-05-04
Godmorgon allesammans


Söndag idag och imorgon är det åter dags för jobb. *suck*
Det känns inte alls som om man varit ledig i 4 dagar. Tiden bara springer iväg när man är ledig tycker jag.... man hinner inte riktigt med allt man vill hinna med.

Igår var det shopping på listan, men vi kom inte hem med någonting. Vi hittade inga blommor.. antingen tyckte vi att de var fula eller så tyckte vi att de var för dyra. Hittade inga snygga gardiner heller någonstans, så sur blev jag och lusten att shoppa var därmed som bortblåst. Istället körde vi hem och på vägen hem körde vi inom verkstan för och hälsa på S & P som var där och höll på med S:s bil. Pratade lite, sedan körde vi hem och tog det lungt någon timme innan det var dags och träffa S & P i kiosken för ännu en pratstund och lite glass. :) Väldigt trevligt. :)
Sedan var det bara till att köra hem om och hämta Fatika och sedan köra till hans föräldrar där det väntades middag och spel. Inte världens roligaste spel.... Pratmakarna eller något sådant hette det och jag kan inte rekommendera det. Ialla fall.... vi körde hem vid 23.00-tiden och stupade rätt i säng.

B. är nu på väg till Hässleholm för och köra rally och jag sitter här i sängen och försöker hitta ork och lust till att göra något. Mamma kommer någon gång vid 14-14.30 för att hämta upp mig då vi ska till Perstorp för att fira L. på hennes 12-års dag. :) Stora damen nu och man undrar vart tiden tar vägen. De blir stora så fort.

Nej, nu ska jag se om jag kan hitta på något istället för och sitta här hela dagen.
Kram
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0