Sista lediga dagen

        Tid: 08:26:43 Datum: 2008-05-11
Godmorgon allihopa

Igår blev det dåligt med uppdateringar och det ber jag om ursäkt för. Jag måste verkligen skaffa sådant mobilt bredband så jag kan ha med min dator lite mer när jag åker någonstans.
Ialla fal.... Igår började kanske inte dagen så värst jätte bra.... :( Men,men.... Jag och Fatika körde hem till mina föräldrar där vi slöa ett litet tag i solen, sedan begav jag mig till Väla för att uträtta lite ärenden (men jag glömde hälften) och sedan tillbaka till mina föräldrar för att sola lite till. :) Jag försöker skaffa mig färg denna sommaren, istället för att se ut som om jag sprungit bakom en mjölkbil hela vintern. Ialla fall.. sedan blev det en dusch och sedan begav jag mig till S & P för att se hur det gick med bilen. (S:s bil sänktes av B & P) Det tog hela dagen och då menar jag verkligen HELA dagen. :-P Men jag tror det blev bra och jag hoppas att S blev nöjd ialla fall. :) När de var färdiga blev det middag (pizza, dock sallad för min del) och sedan allmänt prat. Det var väldigt trevligt och jag hoppas att det kommer fler gånger. Vi får snart dock bjuda hem dem till oss, för nu har vi varit hos dem 3-4 gånger på rad, så det känns nu lite som om det börjar bli vår tur. Men det får dock vänta tills vi tapetserat om i storarummet.. vilket sker i nästa vecka. Inte denna veckan som kommer... men nästa igen. :) Jag riktigt längtar!!!

Idag är det söndag och jag har ingen aning om vad som står på schemat. Ingenting skulle jag kunna tro. Jag skulle vilja lägga mig och sola, men det gör man inte gärna på vår altan då vi bor utmed stora vägen och alla kan se in. *suckar*
Jag kan inte nog beskriva hur mycket jag längtar efter ett hus just nu. Jag hoppas verkligen att vi till nästa sommar har ett hus så man kan njuta på ett helt annat sätt av sommaren än vad man kan när man bor i lägenhet.

Jaja... nu ska jag försöka sysselsätta mig med något ialla fall.
Vi hörs.

None
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0