Rivalitet mellan LO & Audrina

        Tid: 12:24:51 Datum: 2008-05-08
The Hills


Jag är som väldigt bekant vid detta laget, löjligt förtjust i serien The Hills. Jag har sett alla avsnitt i säsong 1,2 och 3. Ja, alla avsnitt som visats än så länge i säsong 3. Igår när jag var inne på cdon.com så lade jag till mig på listan över bevakning när The Hills och säsong 1 ges ut. Detsamma gäller för Laguna Beach säsong 1. Där är inte satt något realsedatum än, men med bevakningen så får jag ett mail med det så fort det är satt ett. :)

 
Bilder: Ev. omslag till 1:a säsongen av The Hills & 1:a säsongen av Laguna Beach

De senaste nyheterna ifrån Posh24 är att Audrina och LO inte kommer överens och det märkte man tydligt i senaste avsnittet. Det verkar som om LO inte vill ha Audrina i deras gemensamma hus och när det först var prat om att de skulle köpa hus, så tror jag att LO enbart hade tänkt sig henne själv och Lauren Conrad. Det var Lauren som ville ha med Audrina och det verkar nu som om Lauren kommer till att få det svårt att få LO och Audrina att dra jämt.
Bilderna nedan på Audrina är nytagna och av hennes leende att döma, så kanske det har löst sig mellan henne och LO. Det är ialla fall vad Posh24 skriver. Men ingen vet ju säkert varför hon ler, kanske får vi svaret i kommande avsnitt av The Hills.


Bilder: Audrina Patridge utanför sitt hus LA. Alltid lika söt och fräsch.
Hon blir mer och mer en favorit hos mig.

Bilderna är tagna från Posh24
KATEGORI »  | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0