Nuvarande pojk/flickvän blir....

        Tid: 22:02:51 Datum: 2008-05-25
.... automatiskt den bästa älskaren.


Jag vet att mitt förra inlägg skulle vara det sista, men jag sitter och tittar på Sanningens ögonblick och den personen som är med just nu fick en fråga där hon skulle svara på om hennes nuvarande pojkvän var den bästa älskaren hon haft. Publiken drog efter andan och majoriteten tror nog att man ska svara ja, men jag tycker inte att det är ett så självklart svar som många andra tycker. Många anser nog att det ska vara så, men varför? Bara för att man är i ett förhållande just nu så behöver ju inte det betyda att just den personen är den bästa älskaren, men det betyder ju inte heller att personen är den sämsta man haft. Det betyder ju bara att man passar olika bra ihop med olika människor. Jag tycker inte att det är en fråga man ska behöva skämmas för att svara på och jag tycker inte heller att det är rätt av ens respektive att bli arg eller sur över svaret. Personen är kanske inte den bästa älskaren man haft, men kanske den bästa pojkvännen /flickvännen man haft och det, i mina ögon, betyder betydligt mer.


KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0