Nerbäddad i soffan

        Tid: 15:32:33 Datum: 2008-05-23
Hejsan allihopa



Egentligen borde jag inte kunna ha tillgång till min dator för jag borde vara på jobb, men istället ligger jag nerbäddad i soffan med värsta magont. :-( Detta var inte alls vad jag hade tänkt mig denna fredag, men.... man kan inte styra över... ja,vad det nu än är som bestämt att jag ska ha ont i magen. Jag börjar också få ont i huvudet nu.... *suckar*
Dessutom känns det skit att inte få lön förrän på tisdag för vi har inte utbetalning den 25:e som det flesta andra, utan vi har den 27:e. Så medan de flesta andra får lön idag... får jag vänta tills på tisdag.
Behöver jag tala om att det suger??

KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0