Måndagmorgon, ny arbetsvecka & nya vanor

        Tid: 07:07:36 Datum: 2008-05-19
Go´morgon allihopa


Jaha, då är vi inne i en ny vecka och det är v. 21. Får jag som jag vill så ska jag ha sem. om 6 veckor. Eller..... hur blir det nu..... jag vill ha sem. v.27-28. Får se hur det blir ialla fall.. om jag får det eller inte.

Idag kommer jag tyvärr inte att skriva så många inlägg då jag för det första slutar sent, 17.00, och med det är hemma sent. Sedan ska jag också färga håret ikväll är det tänkt och så ska jag faktiskt försöka bege mig ut och springa/jogga lite ikväll också. Måste verkligen ta tag i det igen, för även denna veckan har jag gått upp något gram och i längden blir dessa gram något kg som sedan blir fler och fler kg och till slut är jag tillbaka där jag började och det vägrar jag. Så nu är det dags med nya vanor och rutiner och därmed får datorn och bloggen komma lite i efterhand nu ett litet tag.
Men jag skriver så klart så fort jag får en chans och tid över för det. :-) Bloggberoende som jag är. :-)

Hoppas ni får en bra dag.
Nu är det dags för mig att laga lite frukost som består av mannagrynsgröt med mjölk. :-) *slurp*

Kramis
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0