Lördag & illamående

        Tid: 06:58:01 Datum: 2008-05-31
Go´morgon allesamman


Ligger med laptopen i sängen och skriver. Borde egentligen sova och det ska jag också.. men kände att jag var tvungen att skriva lite först. Veckan på jobb har varit minst sagt turbulent med nästan halva avd. sjuka i magsjuka och kräka. Tänkte i torsdags att det var skönt att jag sluppit det... men i fredagsmorse när jag vaknade mådde jag allt annat än bra. Mådde illa och det körde i magen och så fortsatte det hela dagen och hela kvällen igår och även nu på morgonen.
Jag blir så ledsen för jag skulle annars ha följt med mina älskade föräldrar till Öland idag... men blir hemma istället. Jag blir så ledsen och jag får så dåligt samvete för det. *snyft*

Nej, nu ska jag sova ett litet tag till.
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0