Lite shopping

        Tid: 17:52:05 Datum: 2008-05-02
Hej allesammans


Jag kom iväg till Väla för lite shopping med mamma idag. Det blev dock inga nya kläder, utan det blev en ny parfym, ett nytt halsband, födelsedagspresent till L. som fyller år på söndag m.m.
Det var ingen storslagen shopping, så det är inte så mycket att visa.

Imorgon är det tänkt att vi ska köra till Petab och köpa lite nya blommor. Hoppas att vi hittar något som passar oss.. för jag har väldigt svårt för att hitta blommor jag kan tänka mig. Vill ha en stor växt i hörnan mellan 2:an och 3:an så det ser lite mer hemtrevligt ut där. Vill ha nya blommor till sovrummet också, några arrangemang som man kan ha i hallen på byrån m.m. också.

image209


image210
Bilder: EuroFlorist

Vill ha den sista i hallen.
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0