Kommande ny design

        Tid: 21:25:33 Datum: 2008-05-29
Go´kväll allesammans


Nu börjar klockan bli mycket och jag ska snart leta upp min säng. Har en lång dag på jobb imorgon.... 17.00 slutar jag. :( Kan ju tala om att det inte är något kul en fredag.... men,men... tur att det "bara" är var fjärde vecka som det inträffar.

Jag har fått kontakt med en söt tjej som är superduktig och snabb på att fixa bloggdesigns. Hon har redan fixat en ny design till mig som kommer att komma upp på min blogg förhoppningsvis någon gång under helgen. Jag har redan sett min blivande bloggdesign och jag tycker att den är väldigt fin. :) Jag ser verkligen framemot att få upp den på bloggen och förhoppningvis återfå en del av blogginspirationen igen. :-P Det enda som fattas nu är bara det mobila bredbandet så jag kan börja ha med mig datorn nästan överallt jag går.
hahahaha

Nej, nu måste jag vattna blommorna och sedan måste jag verkligen tvätta av mig och hoppa i säng.
Sov gott allesammans :)
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(2)|
Kommentarer
Postat av: thess

Hej! Gör du bloggdesigner åt andra?? =)

2008-05-30 @ 22:16:07
URL: http://thererese.blogg.se/
Postat av: Joy

Grattis till vinsten! :)



Fin blogg du har, missa inte tävlingen i min blogg som också är från cocoo.se



http://jooyy.blogg.se/2008/may/tavling-sponsrad-av-cocoose.html

2008-05-30 @ 23:12:33
URL: http://jooyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0