Inredning

        Tid: 09:30:25 Datum: 2008-05-04
Hejsan


Jag går här hemma och tänker och funderingar över hur det ska se ut här hemma.
Här finns inte ett enda rum i lägenheten som jag trivs med till 100%.
Jag vill göra om överallt, men jag vet inte vart jag ska börja...
Det bästa är ju och ta ett rum i taget, men tålamod är inte min starka sida... så jag vill göra allt på en gång. :-P Vilket rum ska man börja med? Vad ska man börja med i det rummet?
Jag har ingen aning..... *suckar*

Var ska man börja!!??
Vad ska man börja med??
KATEGORI » Hus / Hem / Inredning | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: mamsen

Man ska börja i det som känns tråkigast. Ska det målas och tapetseras så börjar man med att välja färg på tapeterna för att sedan gå vidare med inventarierna och mysfaktorn.

2008-05-04 @ 21:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0