Home again

        Tid: 18:55:11 Datum: 2008-05-05
Hejsan allihopa



Är hemma igen nu. :-)
Har ju jobbat idag då det återigen är måndag. Ledigheten bara springer iväg och man känner knappt att man varit ledig och redan längtar man till helgen och ledigheten igen. :-) Konstigt det där.

Sitter med datorn i knäet och myser i soffan av att det är tyst och lungt här hemma. B och Fatika är inte hemma för de är hos B.s föräldrar. B håller på och laga min bil... vilket inte är ovanligt. I och med han har min bil och hans föräldrar bor i hus och det är fint väder, så tyckte jag att han kunde ta med sig Fatika så kunde hon vara ute istället för och ligga hemma i en trist lägenhet. I sådana här stunder längtar jag enormt mycket efter ett hus..... men det kommer när tiden är rätt för det och vi hittar just det där huset man vill ha och som man med en gång känner att detta är hemma.

Nej, nu ska jag hoppa jämfota in i duschen. :-P
Kramis

KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: De verkar vara svårt att hitta en passande tid. Vi kanske skall bestämma möte istället? På MSN : )

2008-05-06 @ 14:58:51
URL: http://lindaslya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0