Halva veckan gått

        Tid: 07:12:50 Datum: 2008-05-14
Godmorgon allihopa


Nu är det onsdag och det betyder att snart har halva veckan gått. "Bara" två dagar kvar att jobba innan man är ledig igen. :) Jag älskar ledigheten. :) Man uppskattar helgerna mycket mer nu när man jobbar och inte bara går hemma. Innan tyckte jag helgerna var jobbiga.. men då gick jag också hemma. :-P

Idag jobbar man mellan 07.45-16.15. Kan ju tala om att detta inte alls är min favoritdag att jobba, dels för tiden och dels för att jag går till en annan avd. på eftermiddagen. Men,men.... det går säkert och det är ju inte så länge kvar innan det blir nytt schema och nya tider och då kommer jag inte att kunna gå ner till den andra avd.

Har tyvärr inget kul att meddela just nu. :-( Jag väntar fortfarande på min nya bloggdesign... så vi får se vad som händer de närmaste dagarna, fär tjejen som ska göra den är hemma igen nu.
Har fruktansvärt ont i benen idag också, så det kommer till att bli att ta det lungt på jobb. Inte vara nere för mycket på golvet och på knä och sådant för då kommer jag inte upp igen. :-)

Nej, nu måste jag rusa. Ska ut och kissa min vovve också innan jag ska köra till jobb.
Ha en underbar dag!!
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0