Glassugen

        Tid: 19:32:29 Datum: 2008-05-25
Glass, glass, glass



Jag är så fruktansvärt sugen på mjukglass med chokladdop, det trista är att man bor i en liten by (som Gud glömde ibland) där kiosken som säljer glassen inte tar kort och man har inga lösa pengar ute. Då tänker ni kanske... "Ja, men varför går hon inte till uttagsautomaten och tar ut pengar?" Tja, svaret på en frågan är enkel.... Här finns ingen uttagsautomat. Här finns ingenting i denna j*vla hålan och det gör mig så frustrerad. Enkla saker som en uttagsautomat finns närmast i Svalöv eller Billesholm, men vem kör dit för och hämta pengar till en glass när bensinen kostar runt 13,44 kr/l. Det blir en väldigt dyr glass!!!! Dessutom har väl kiosken bara öppet till 20.00... om han nu inte gått över till sommartider för då är där väl öppet till 21.00.

Behöver jag berätta att jag är sur, irriterad och väldigt frustrerad nu??!!!!

KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0